štvrtok 20. júla 2017

Jihlavský brankár Hanuš: Zlé výsledky v príprave? Ja som optimista

"Mali sme pred nimi rešpekt, ale samotný zápas sme zvládli dobre," teší Hanuša. "Už sme sa po tých predchádzajúcich výsledkoch chceli odraziť k lepšiemu. A to sa tiež podarilo. Konečne sme hrali kolektívne, tímovo, tak ako by sme mali hrať v lige. "

Napriek bet365 mobil tomu, že Jihlavu pred štartom ligovej súťaže ešte jeden zápasový test čaká - v sobotu hostí druholigovej Táborsko - už proti Galatasarayu sa dalo hovoriť o záverečnej skúške. A bet 365 Vysočina neprepadla…

"My to takto ale neberieme.


Generálka pre nás bude až s Táborská, "hovorí jasne Hanuš. "Sobotňajší zápas sme vnímali ako konfrontáciu so špičkovým súperom, ktorý hrá podobne bet365 bonus ako Sparta.Drží balón, kombinuje a je proti nemu potrebné pozorne brániť, "vysvetľuje. "Z tohto pohľadu to bolo super."

Duel proti dvacetinásobnému tureckému šampionát bol vrcholom herného sústredenia, ktoré Vysočina v Hornom Rakúsku absolvovala od minulého pondelka. Brankár Hanuš sa však zo zdravotných dôvodov k tímu pripojil až neskôr.

"Mal som nejakú kratšie virózku, bolo mi veľa nevoľno. Takže sme sa športovým riaditeľom dorazili až o deň neskôr, "opisuje svoje trable. "O nič veľkého sa ale nejednalo, hneď potom som zase trénoval. Takže to bolo v poriadku, "usmieva sa a jihlavskej fanúšikov upokojuje. "Štart súťaže u rčite stihnem."

V úvodnom kole, v piatok 24. júla, sa Vysočina postaví pražskej Sparte.A na atraktívneho súpera sa diváci na štadióne v Jiráskovom ulici môžu tešiť aj o dva týždne neskôr, kedy príde Jablonec. "Na oba zápasy sa teším. Myslím, že by malo byť vypredané, "sľubuje bet365 si Hanuš.

Náročného rozlosovanie sa neobáva. "Aj keď je to ťažký štart, verím, že do ligy vstúpime úspešne. Dúfam, že to zvládneme, "praje si napriek nevydarenej príprave, v ktorej Jihlava hromadili jednu vysokú porážku k druhej.

Z ôsmich zápasov sedem prehrala, pri celkovom skóre 18:32. "V tom by som ale až taký problém nevidel. Tie zápasy sme hrali v veľa kombinovanej zostave, "upokojuje Hanuš nespokojné priaznivcov. "Aj keď tie výsledky boli zlé - a ja ich neospravedlňujem - postupne sa všetko zlepšuje.Čo ukázal aj zápas s Galatasarayom, " verí.

" Takže ja som skôr optimista, "dodáva s úsmevom.

bet365 stavky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára