piatok 21. júla 2017

Sparta potvrdila Kadeřábkův odchod, ale už získala náhradu aj Litsingiho

"Som rád, že prestup prichádza práve teraz. Viem, že to pre Spartu nebolo jednoduché rozhodnutie, zvlášť v súčasnej dobe môj prestup pre ňu bol zložitý. O to viac ďakujem pánovi Křetínskému, že moji situáciu pochopili a odchod mi umožnili, "uviedol Pavol Kadeřábek na sparťanskom webe.

Dvadsaťtriročný pravý obranca je členom silnej sparťanskej generácie hráčov narodených v roku 1992. V predminulej sezóne mal veľký podiel na zisku double, teda víťazstvo v lige aj domácom pohári. Za uplynulú sezónu získal ocenenie pre najlepšieho futbalistu ligy.

Okrem Sparty je tiež oporou reprezentácie, s ktorou bojuje o postup na majstrovstvá Európy. Napriek tomu sa predstaví aj na malom Eure do 21 rokov, ktoré štartuje v stredu večer.

"Ďakuj eme za to, že nám Sparta vyšla v ústrety.Pavol začne prípravu s Hoffenheimom od samotného začiatku, bude mať dostatok času sa s novým prostredím zžiť a kvalitne sa pripraviť na štart bundesligy. A samozrejme je to dobré aj pre jeho pokoj pre práve začínajúci európsky šampionát dvadsaťjednotiek, "poznamenal hráčov manažér Viktor Kolář zo spoločnosti Sport Invest International.

A dodal:" Prestup prichádza v pravej chvíli. Hráč mal v Sparte veľmi dobré tréningové zázemie, absolvoval maturitu, na nemeckej prostredie sa pripravoval intenzívnym štúdiom jazyka.Prešiel juniorskými reprezentačnými výbermi, svoje si odohral v lige, európskych pohároch, zabýval sa v A-tíme Pavla Vrbu…"

Sparta obratom získala náhradu aj Litsingiho z Teplíc

Zároveň s Kadeřábkovým odchodom oznámil pražský klub, že na pravú stranu obrany získal nemeckého beka Steinhöfera.

skúsený 29-ročný Nemec vyrastal v Bayerne Mníchov, kde sa však do áčka nepresadil. Preto najskôr hosťoval v Salzburgu a potom prestúpil do Frankfurtu. Po ďalšom hosťovaní v Kaiserslauterne sa usadil v Bazileji, s ktorou hral Ligu majstrov.V sezóne 2012/13 patril do základnej zostavy, keď švajčiarsky tím došiel až do semifinále Európskej ligy.

Potom prestúpil do Betisu Sevilla, ale po roku sa vrátil do Nemecka a nastupoval za Mníchov 1860. Naposledy bol na jar vo druholigovom Aalene, ktorý zostúpil o súťaž nižšie.

"Som veľmi rád, že môžem povedať, že hrám za Spartu. Viem, aký je to klub aj aké má ciele. Ale ja som zvyknutý hrať v kluboch, od ktorých sa čakajú len víťazstvo, takže tlaku sa tu nebojím. Naopak, tlak ma motivuje, ja som sem prišiel vyhrávať, "zdôraznil Steinhöfer na klubovom webe.

Ďalšie letné posilou je ofenzívny stredopoliar Litsingi z Teplíc.Toho zo spoločného pôsobenia dobre pozná sparťanský kouč Zdeněk Ščasný.

"Teraz síce nemal dobrú sezónu, ale dobre ho poznám a viem, že je schopný zdvihnúť kvalitu hry, keď sa tímu nedarí. Je výborný vo finálnej fáze, s tým teraz máme trochu problém. Ďalšou jeho prednosťou je, že môže hrať tri až štyri posty, "uviedol Ščasný na konci mája po poslednom ligovom kole.

Sparta zároveň podľa zákulisných informácií uvažovala o angažmán pravého obrancu Ondřeja Čelůstka, ktorý po skončení zmluvy v Norimbergu stále nemá nové angažmán.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára